Re: NaViset w monitorze NEC 791 ?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 18:19:50 MET

"Art"

> próbowałem to zainstalowac jak mówił marek1 ale u mnie w win xp
profesional
> nie ma takich katalogów ;(

Jest, widocznie slabo szukales :). Poszukaj w Documents and Settings, a
dalej katalog uzytkownika ktorym jestes zalogowany do systemu, a dalej w
katalogu gdzie system trzyma tymczasowe pliki (w tym wypadku \local
settings\temp).
Pamietaj, ze dopiero po uruchomieniu instalatora programu.

> a tak przy okazji nie masz wrażenia że twój nec 791 jest lekko wklęśły ?

Nie, wrazenie wkleslosci mija bardzo szybko i jest o wiele mniejsze niz we
Flatronach

Pzdr.
hattab