Re: padniety dysk i serwis AB

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 18:08:22 MET

"wiesiek" <wiesiek-NOSPAM_at_supra.com.pl> wrote in

> Troche OT, ale moze ktos mial podobny problem:
>
> Padl dysk Fujitsu 40GB zakupiony w firmie AB. Oddalem do serwisu i po
> bagatela 2 tygodniach otrzymalem go spowrotem z adnotacja, ze
> odmawiaja naprawy gwarancyjnej bo dysk ma ukruszone zlacze IDE.
>
> Dodam, ze ukruszony jest fragment mniej wiecej 2mm x 5mm, w takim
> miejscu, ze nie jest mozliwe, aby to ukruszenie powstalo w wyniku
> upadku. Tak prawde mowiac to nawet nie jestem pewien czy nie bylo go
> od poczatku (zeby je zauwazyc trzeba naprawde dokladnie sie przyjrzec)

a jak oddawales dysk to przyjmowali warunkowo ? jak nie to cie to pekniecie
NIC nie obchodiz i walcz , twoja wersja ma byc taka ze to oni go uszkodzili

no ale skoro go odebrales to po ptakach

> Moje pytanie czy ktos mial z nimi problem i jak to zalatwic

gdy ja tam pracowalem ludzie mieli ze mna problem :) taka jest polityka tej
firmy po prostu, ale jesli servisant przyjmujac nie napisal ci na PZtce ze
dysk jest warunkowo przyjmowany to wygrasz z nimi

> - kierowac
> sprawe do sadu? o 300 zl?

jaki masz tam u nich obroot ? bo jak poniszej 10k to tylko sad cos ci
pomosze

> Poza tym nie bardzo wiem jak to robic? Jedno
> jest pewne nigdy juz nic u nich nie kupie!

:))))

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P