Re: Kolejny zestaw

Autor: Pe7er (pe7er_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 14:00:18 MET

"Lelek" <lelek_at_konto.pl.NOSPAM> wrote in message
> [...]
>
> Planuje w najblizszym czasie zakup drugiego kompa (stary to AMD k6.2
> 400MHz). Komputer bedzie sluzyl glownie do internetu, poczty, czasem do
> Mathcada i autocada i kilka innych biurowych programow. Najnowsze gierki,
> dosc wymagajace (typu nowy Unreal) nie musza chodzic, (do grania mam
> konsole), ale w GTA3 bym pogral.
> Maksymalnie moge dac 2000zl na nowego kompa
>
> Wybralem nastepujace podzespoly:
> 1.plyta glowna - gigabyte 7VRX
> Zastanawiam sie czy plyta glowna nie jest za droga. Brany jest po uwage
> jeszcze model 7VR (wczsniej mylalem nad ECS K7VTA3 v3.1, moze zostawic ta

a moze ecs k7s5a - sieciwóka, dzwiek + athlon 1700 ok 600 pln

> 3.karta graficzna - Radeon z serii 7x00 - tylko ktory?
>
> 4.dysk - 40GB, 5400 o/min - jaki proponujecie do 400zl

baracuda 4 - 440 pln

> 5.RAM - 128 lub 256 DDR w zaleznosci od ilosci kasy
> (jesli 128 to i tak pozniej dokupie)

przy k7s5a zmiast ddr 266 mozna kupic sdr duzo tanszy ( 128mb ok. 60 pln )
a na ddr zawsze mozna zmienc

> 6.CD-ROM - pewnie Teac - (obecny bardzo dobrze sie sprawuje)

nie lepiej dvd ? - niewiele dozszy a duzo wiecej mozliwosci

> 7.obudowa - nie mam pojecia, z tego co slyszalem ma miec dobry zasilacz,
> tak?

dowolna z zasilaczem atx 300w ok 120 pln

> 8.wentylator - nie zastanawialem sie jeszcze

zazwyczaj daja wystarczajacy do plyty z prockiem za ok 40 pln

> Komp ten bedzie podlaczony do starego komputera, dlatego pytanko:
> 9.jakie karty sieciowe proponujecie?

patrz pkt. 1-2