Re: Kolejny zestaw

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 09:32:29 MET

> Wybralem nastepujace podzespoly:
> 1.plyta glowna - gigabyte 7VRX
> Zastanawiam sie czy plyta glowna nie jest za droga. Brany jest po uwage
> jeszcze model 7VR (wczsniej mylalem nad ECS K7VTA3 v3.1, moze zostawic ta
> plyte?)

A co powiesz na Asus A7S333 na sis745?

> 2.procesor - AMD Athlon XP 1700+
Wersja BOX (z wentylatorem) - 3 lata gwarancji - 356 zl

> 3.karta graficzna - Radeon z serii 7x00 - tylko ktory?
za 370 pln masz juz Radka 9000 (Saphire)

> 4.dysk - 40GB, 5400 o/min - jaki proponujecie do 400zl
421 zl U6 Seagate 40 GB - 3 lata gwarancji

> 5.RAM - 128 lub 256 DDR w zaleznosci od ilosci kasy
> (jesli 128 to i tak pozniej dokupie)
128 MB ram PC 333 Major

> 6.CD-ROM - pewnie Teac - (obecny bardzo dobrze sie sprawuje)
Asus Box ew. Lite-On (nie duzo gorsze i tansze o 30 do 70 zl)

> 7.obudowa - nie mam pojecia, z tego co slyszalem ma miec dobry zasilacz,
> tak?
dobry zasilacz to koszt okolo 300 zl, wiec niestety zostaja Ci tylko
normalne obudowy

> 8.wentylator - nie zastanawialem sie jeszcze

wg cen Komputronika taki zestaw (bez flopa, klawiatury i myszy) kosztuje
2004 zl)
oczywiscie nie jestem fanem komputronika, ostatni komputer skladli mi 2
tygodnie choc dali 4% upustu (przy twoich 2000 zlotych dostalbys jakies 80
zl wiec jak w sam raz na klawiature i mysz (o ile nie bedzie to Logitech)

> Komp ten bedzie podlaczony do starego komputera, dlatego pytanko:
> 9.jakie karty sieciowe proponujecie?

co do karty to nie wiem, uzywalem kiedys 3com i bylem zadowolony
Kupujac kompa zwracam uwage na dlugosc gwarancji podzespolow, szczegolnie
podstawowe el. jak proc, dysk, ram i plyta (co najmniej 2 lata). producenci
dyskow uciekaja teraz juz z 3 letnich gwarancji, co do procesorow to tylko
wersje box maja 3 lata

MaPia