Soltek SL-75DRV5 - problem z AC97

Autor: PiotrL (parot_at_go2.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 08:40:21 MET

Mam problem z dziwiekiem na tej plytce, instalujac drivery z oryginalnego CD
(folder AC972) dziwiek pojawia sie ale tylko wav-y !? nie chodzi mp3 i inne.
W menadżerze urządzeń widoczne jest jako Enhanced AC97-costam? jako jedno
urządzenie??? Próbuje znaleźć jakies drivery ale nie wiem jakie. W biosie
uklad tan widoczny jest jako AC97-3058 ??? podczas gdy oryginalne sterowniki
maja w readme wymienione uklady: VT8233 / VT8233A / VT8233C / VT8235 ???
Troche namieszalem chyba? mam nadzieje że ktoś na grupie ma tę płytkę lub
wie jak zmusić ten cholerny uklad do działania.

Pozdr.
Piotr