Re: Temat rzeka - Radki i pokrewne - dlugie i dla pro ;)

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 18 Nov 2002 - 15:22:00 MET

> Prosisz o rade czy chcesz sobie zartowac?

A to sie wyklucza ?? :PP

> A o co sie pytasz? Pytasz sie o wydajnosc tego Szafira R8500LE ktorego mam
> a co tu duzo pisac skoro wydajnosc ma taka jaka powiniene miec R8500 z
> taktowaniem 250/250.

O ! I tu juz jest jakas informacja...bo gdybym wiedzial, ile ma "typowa" karta,
to bym nie pytam...a w szczegolnosci interesuje mnie w stosunku do 9K...
I to raczej w praktyce, a nie w jakims 3DMarku, gdzie mamy albo cieniwanie na
maxa, albo wierzcholki, albo cos jeszcze innego...
Bo w sumie bylo nie bylo, ale 9K ma nowsza architekture....

Efreet