Re: Temat rzeka - Radki i pokrewne - dlugie i dla pro ;)

Autor: Yoop (yoop_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Nov 2002 - 07:56:52 MET

> Qpilem monitor 19" iiyama Vision Master Pro 454...
tez taki wlasnie qpilem - mam od tygodnia :)
> "nieprzyzwoite' pasmo przenoszenia, wiec i takiej grafy
> potrzebuje, tj. conajmniej 345 MHz...1024x768_at_162 Hz i te sprawy ;)

Mam ustawione 1280x1024_at_100Hz
Mam Radeona 9000Pro sapphire i jestem baaardzo zadowolony w weekend
podlaczylem sobie czasowo drugi monitor i okazalo sie HydraVision
Radeona jest rownie fajna jak dualhead Matroxa - w tym tyg. ide kupic
drugi monitor - jednak co dwa to nie jeden... :)
Jakosc obrazu jest b. dobra - monitor wiadomo - dobry, ale karcie tez
nie moge niczego zazucic, fakt ze nie testowalem jej na grach - tylko
programy CAD-owskie - ja polecam taki zestaw (nie mam pojecia czy r9kPRO
jest duzo wydajniejsze od r9K czy nie, ja mam pro i jestem zadowolony)

> Wsrod tego wszystkiego - chcialbym, aby odpisali ludzie,
> ktorzy takie karty maja, ew. widzieli/pracowali
> (a _nie_ slyszalem, ze...) i raczej licze na komplexowe informacj
> (a _nie_ "chyba").

no wiec ja wlasnie takie cos mam :)

> Efreet

pozdrawiam Yoop