Re: KŁOPOTLIWY TUNER TV [ P I L N E ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ] > :-(

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 22:32:46 MET

Pewnego dnia news:3DD7683D.77C1CC9E_at_magsoft.com.pl,
Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał:
> Hi,

> Nie słyszałeś chyba o architekturze APIC :) Tam może być do
> 64 przerwań sprzętowych. Architektura ta jest już powoli
> stosowana w popularnych pecetach (przy czym w najprostszym
> trybie pracy zapewniona jest zgodność z i8259, więc rewo-
> lucji nie ma).

Zgadza się... ale na komputerach wieloprocesorowych spełniających
wymagania Intel MultiProcessor Specification ver. 1.4

HAL z Windows XP Pro ma wbudowaną obsługę tej specyfikacji.
Ale WinXP Home - nie ma... (przynajmniej oficjalnie).

> PS. Nie twierdzę tutaj, że płyta, o której mowa, wykorzystuje
> APIC, bo tego nie wiem; podważam tylko ograniczanie liczby
> przerwań sprzętowych do 16 (a dokładniej do 15, ze względu na
> kaskadowość połączeń 8259).

Nie ma. Z tego wszystkiego przeglądnąłem ponad 100 stronicową
dokumentację tej płyty :)

Cleriic