Re: KŁOPOTLIWY TUNER TV [ P I L N E ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ] > :-(

Autor: win386_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 17 Nov 2002 - 13:52:38 MET

> Najszybciej rozwiazesz problem wyjmujac karte z kompa :)
> Sprobuj zainstalowac stery od M$, sa w katalogu sterownikow na windows
> update
> Pozdrawiam
> Adam

Zawieszenia nastepoja (chwile pozniej od wlaczenia programow do odbioru TV lub
FM) podczas ogladania TV lub sluchania radia :-( [ w wypadku TV obraz staje,
dzwiek leci dalej i nic nie reaguje, w wypadku radia to dzwiek leci dalej a
wszystko inne tez nie reagoje ]. A te stery to gdzie dokladnie szukac? moze
podasz link bo przeszukiwac na zwyklym modemie serwer M$ to troche przesada :-
( . Prosze o pomoc bo praowac na tym tunerze nie bede mogl a mam juz
zamowienia :-( .

Pozdro all,
Ł H