Re: power up on PCI card ???

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 13:54:55 MET

> ztcw to wystarczy program (sam) ktory posle "w siec" sygnal zwany magic
> packet - on obudzi kompa z WOL (tylko karta zwykle musi byc podlaczona
> kabelkiem do plyty ale slyszalem ze juz sa sieciowki ktore nie potrzebuja
> tego kabelka)

sciagnalem ten program PCnet (ze strony amd) do wysylania magic packet,
uaktywnilem tez ta funkcje (jak w temacie) na komputerze ktory chce wlaczac
przez siec, ale nic nie dziala. Ten kabelek przy karcie mam, lecz nie jest
podlaczony do plyty, bo funkcja mowi sama za siebie ze "power up on PCI
card", wiec go nie wtykalem. Problem jest tez taki ze ta plyta ASUS A7V 333
nie ma chyba wejscia na ten kabelek (szukalem i nie znalazlem, ale moze
jednak jest, jesli tak to niech mi ktos podpowie gdzie).