Re: Płyta Shuttle HOT 661/P a SDRAM 133MHZ

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 10:38:22 MET

MAX napisał/a...

M> Czy mógłbyś mi podać nazwę jakiegoś benchmarka, który wykazałby słabą moc
M> C1700 i porównałby wyniki z innymi porcesorami? Chodzi mi o to, aby wykazać,
M> że komp nie chodzi tak jak powinien.

 Na pewno jeśli jest wolniejszy do C400 to chodzi nie tak jak
 powinien. Ale to, że jest wolniejszy od praktycznie wszystkich
 aktualnie dostępnych procesorów to norma.

 http://www.pl.tomshardware.com/cpu/02q3/020903/p4_celeron-05.html
 http://www.pl.tomshardware.com/cpu/02q2/020515/celeron-05.html
 (tutaj C1.7 przegrywa miejscami nawet z C1.3 o Duronie 1.3 nie
 wspominając).

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]