Re: Czy ktos wie jaki TV chipset jest w ATi All-In-Wonder Radeon 7500 ?

Autor: ggs (ggs_at___konto.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 00:44:34 MET

"Dobieslaw Wroblewski" <Dobek_at_pharmanet.com.pl> wrote in message

> Odpalac to sie odpala, nawet kompresuje i przerabia AVI, ale nie da sie go
> zmusic do polecenia 'Capture AVI'. Nie przypomne sobie dokladnie, co gada,
> ale cos w rodzaju "No capture hardware detected".
>
> Ktos mi napisal, ze VD wspolpracuje ze sterownikami WFW, a nie WDM, a ATI
> dostarcza wlasnie te drugie. Prawde powiedziawszy, zielonego pojecia nie
> mam, co te skroty oznaczaja ;-).

VFW - Video for Windows
WDM - Windows Drivers Model

Dziwne ze nie mozesz odpalic Capture AVI (sprobuj tego
http://www.virtualdub.org/docs_vfwwdm )

Jezeli nie pojdzie to i tak nie ma sie czym przejmowac.

Ja (mam co prawda tylko Rage Fury Pro VIVO) chcac zgrywac do MPEG1/2 uzywam
Video In z MMC a chcac do AVI uzywam iuVCR i w zupelnosci to wystarcza : )).