Serwis SONY

Autor: lm (lprezes_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Nov 2002 - 00:46:27 MET

Witam grupowiczów .
Sprawa dotyczy naprawy monitora SONY. Oddałem model 17" G200P do serwisu w
Sopocie. Chodziło o kolejną naprawę gwarancyją zasilacza. Monitor z punktu
serwisowego w Sopocie pojechał do autoryzowanego serwisu w Poznaniu i w
trakcie transportu uległ... zniszczeniu. Gdy mnie o tym poinformowano,
powiedziano również że transport był ubezpieczony itd., monitor opakowany
ok. Sprawa miała być niezwłocznie załatwiona. Niby proste. Po czternastu
dniach roboczych(maksymalny czas naprawy gwarancyjnej) okazało się, że
zamiast rozliczenia w towarze lub pieniądzu za zniszczony sprzęt czeka mnie
informacja, że sprawa może się jeszcze toczyć, potrzebny jest rzeczoznawca
(a 14 dni to co?), serwis musi się skontaktować z SONY i t d, itp. Stroną
ponoć jest już serwis z Poznania. Wysyłane tam maile pozostały bez
odpowiedzi. Do dzisiaj (minął miesiąc od złożenia sprzętu do naprawy) nie
mogę doprosić się żadnych konkretnych informacji o zwrocie nowego monitora
lub pieniędzy za sprzęt zniszczony. W międzyczasie złożyłem pismo, że chcę
rozliczenia w pieniądu, ponieważ nie zamierzam już zakupywać monitora SONY
(m.in. w związku z traktowaniem klienta w przypadku awarii sprzętu i z
powodu niedotrzymywania warunków gwarancji).
Jeżeli ktoś doświadczył czegoś podobnego, proszę o poradę. Krew mnie zalewa,
wydzwaniam w kółko do serwisu i nic z tego dalej nie wychodzi.
Pozdrawiam wszystkich
Leszek