Re: Klonowanie obrazu na TV

Autor: Franio (hipiasz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 23:47:31 MET

Dnia 16 lis 2002 niejaki "Mack" <mack77_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
wystukal w news:ar6fi9$jsm$1_at_news.onet.pl:

> Caly obraz pulpitu widac bez zarzutów,
> jednak przy wlaczeniu Vplayera badz WMP nie widac odtwarzanego filmu
> na TV. Jedyne co sie pojawia, to chwilowy obraz, jezeli film jest
> zatrzymany, po czym ponownie znika... Czy ktos sie orientuje co to
> moze byc? Dodam ze mam karte graficzna GForce 2 MX 400.

Jakie masz sterowniki ?
Bo po zaistalowaniu detonatorow 40,72 WHQL mialem podobny problem
wrocilem wiec do starych 30,82 i wszystko gra.
Aha, tutaj jest cos o tych detkach
http://infojama.pl/article.php?sid=1159

--
Pozdrowienia