Re: 256 czy 512 oto jest pytanie

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_o2.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 23:22:57 MET

Użytkownik efreet_at_poczta.onet.pl napisał:
> Widze, ze kolega malo zna sie na komputerach....
> A probowal kolega zajrzec do swojej pamieci ??
> "Zwykle" W98 ajmuje 100-110 MB...i co ty chcesz w 18 megach zmiescic jeszcze ??
> Chyba tylko Notepada, bo przeciez nie gre...
> Nie mowiac juz w ogole o 3ds, bo gdy renderowalem zwykla ramke (no, moze nie
> taka znowu zwykla, ale tez nie oh i ah) to 400 schodzilo...
> Takze widze, ze to chyba pierwszy komputer kolegi

znam się dobrze na kompach, przyjacielu, i nie jest to mój pierwszy
komp. A tak w ogóle to używam linuksa i mi 128 RAM wystarcza. Poza tym,
jak już mówiłem, zalezy do czego sie używa kompa: ja nie gram, nie
zajmuje się profesjonalną grafiką, jedynie od czasu do czasu coś sobie
kompiluje pod gcc czy java (nie wspominam od używaniu mozilli...)

--
pozdrawiam, Konrad
Linux Registered User #293048