Re: CD-ROM

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 22:10:22 MET

On Sat, 16 Nov 2002 19:00:01 +0100, Jakub wrote:

> Jest to spowodowane wyłączeniem autostartu płyt CD. Niektóre programy same
> to wyłączają podczas instalacji.
> Sprawdź:
> Start>Ustawienia>Panel sterowania>System>zakładka Mendżer urządzeń>gałądź
> CD-ROM
> Powinnaś zobaczyć wszystkie napędy zainstalowane w komputerze. U mnie jest
> to "Mitsumi CD-ROM FX162T", w twoim komputerze będzię inaczej. Zaznacz
> napęd, kliknij prawym klawiszem myszy i wybierz Właściwości. Przejdź do
> zakładki ustawienia i zobacz czy jest zaznaczona opcja Automatyczne
> [...]

{...]

Dzięki za cały,calusieńki wykład! Ja to znam wszystko na pamięć,ja mam
zawsze wszystko ustawione jak trzeba :-)
W piątek wyczyściłam czystym spirytusem soczewkę CD-ROM.Ktoś mi go tylko
rozebrał na części,bo sama się bałam,że coś uszkodzę.CD-Rom już działa i
czyta jak należy!!! :-)
Tak na marginesie dodam,że rok temu też czyściłam ten CD-ROM.

Pozdrówka!

Kaja