Re: jak uciszyć komputer na Athlonie?

Autor: Marcin 'Lazy' Kamiński (lazy_at_wywalto.konto.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 14:46:20 MET

Norbert napisał(a):

> Wtrace sie bo mnie zainteresowalo.
> Mam zamiar co prawda nie na athlonie ale na P42,8GHz zlozyc kompa
> i nie wiem czy bawic sie w wiatraki czy w chlodzenie wodne , a
> lubie cisze wiec moze jakies polskojezyczne stronki podajcie na
> ten temat godne zaufania i koszty bo to tez ma znaczenie.

Poogladaj:

www.discotech.waw.pl
www.4max.com.pl
www.bloki.wodne.prv.pl (czy jakos tak)

Teksty nt. WC na www.tweak.pl, www.moded-kompz.prv.pl,
wwww.overclocking.pl.

Ja moze bede mial okazje niedlugo przetestowac bloki i chlodnice
dostepne w sklepach w naszym kraju. Wtedy okaze sie co warto kupic...

--
[ Marcin 'Lazy' Kamiński  |  lazy_at_konto.pl  |  GG 1104082 ]
[ Watercooled Athlon XP 1800+ @ MSI KT3 U2 & 256MB DDR333 ]