Samsunga ML-4600 Problem!!!!

Autor: jazz (jazzhany_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 12:48:27 MET

Problem
Moze ktos ma lub miał drukarke laserową Samsunga ML-4600
Problem polega na tym ze drukarka błednie drukuje polskie znaki
owszem drukuje je ale jesli chodzi o to ze przesuwa je w poziomie i
jeden znak po prostu włazi na drugi (dosłownie ) szczegulnie jest to
widoczne jesli np dwa znaki polskie sa koło siebie wygląda to
koszmarnie.
Pyłem na stronie producenta ale tam nawet o tej drukarce niema słowa
drukarka jest na gwarancji i jesli producent nie rozwiązał problemu
(moze problem jest niedorozwiązania) moze to wina sterowników ??
acha mam zainstalowany system win 98 sterowniki sa w wersji
angielskiej.