Re: 256 czy 512 oto jest pytanie

Autor: dipper (dipper_two_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 12:04:59 MET

> wszystko zależy od tego, do czego się używa kompa.
w pelni chyba wszyscy sie z tym musza zgodzic

Ja nie gram, więc dla
> mnie 128 jest wystarczające. No bo po co mi 512 do OO, Mozilli, gcc i
> javy?
dokladnie tak

Oczywiście, że im więcej tym lepiej, ale trzeba brać siły na
> zamiary. Nie będe wywalał kasy w kompa tylko po to, żeby móc się chwalić
> kolegom: słuchajcie, mam 512 RAM, P4 2,8 i GF4 i mięc "piękne" wyniki w
> 3DMark'u.
ano i dochodzimy do sedna....czytajac od czasu do czasu (nie mozna stale bo
przynudnawe staja sie wciaz te same watki) te grupe mam wrazenie, ze
zdecydowana wiekszosc posterow to ludzie, ktorzy chyba wlasnie co kupili
swoj pierwszy komputer....wiec jak nie bedzie maxi wyniku w benchmarkach, to
tragedia...a co by bylo gdyby ktoras z "modnych" gier sie nie
wyrabiala....strach pomyslec....
kiedys przewinelo sie tu na grupie takie fajne okreslenie "lamerski
komputer"... mysle ze nie musze chyba tlumaczyc czego ono dotyczylo....
pozdrowienia dla konrada
dipper