Re: Radeon 8500

Autor: < tomek > (nie_at_chce.spamu)
Data: Sat 16 Nov 2002 - 10:01:27 MET

"Seander" <obliczenia_at_wp.pl> wrote:

> Witam serdecznie,mam jedno pytanie:
> czy warto kupic karte ATI Radeon 8500 DVI TV Box 64 MB firmy (?)
> czy modelu (?) EXCALIBUR? Chodzi mi nie tyle o Radeona jako
> takiego (bo na to sie zdecydowalem), ale o ten wlasnie model
> (cena=586). Co to za firma(?) lub model (?) i i co jest warta?

Firma to HIS. Robi całkiem przyzwoite jakościowo karty na Radeonie.
Jeśli jest to karta z "nowego" rzutu to nie denerwuj się, że
ma niższe taktowanie pamięci: to koszt bardzo ostrych ustawień dostępu.
Tym nie ma się co przejmować, bo wydajność ta sama.

Zastanów się może nad Sapphire Radeon8500LE.
Jest np. w balta.pl za 565zł + 6zł przesyłka
(jak poszukasz znajdziesz taniej)

No i pamiętaj o zasadzie: Radeon8500 nie znosi słabej jakości
zasilania na poziomie 3,3V.

 Pozdr.