Re: jak uciszyć komputer na Athlonie?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 22:32:56 MET

In article <ar3oan$d0u$2_at_news.tpi.pl>, Norbert wrote:

> Mam zamiar co prawda nie na athlonie ale na P42,8GHz zlozyc kompa i nie
> wiem czy bawic sie w wiatraki czy w chlodzenie wodne , a lubie cisze wiec
> moze jakies polskojezyczne stronki podajcie na ten temat godne zaufania i
> koszty bo to tez ma znaczenie.

Jeśli jeszcze nic nie kupiłeś, masz miejsce na baniak z wodą za biurkiem czy
gdzieś w kącie, nie jesteś jakiś wyjątkowy esteta, to polecam zestaw z
www.cpc.pl, ja jestem zadowolony. Tylko niepotrzebnie kupiłem wcześniej
jakiś wiatrak Titan za 50zł, rzekomo "cichy", potem straciłem sporo czasu,
żeby go uciszyć, a na koniec cisnąłem do pudła ze złomem :)

Jak lubisz ciszę, to nie znajdziesz nic lepszego niż chłodzenie wodą. Strony
znajdziesz w googlach, jak wpiszesz "chłodzenie wodne" :)

Paweł