Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Tomasz Swidzinski (soth_at_jade.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 18:27:10 MET

> No tak... ja mam od tego sieć komputerową.
> Ale zaskoczyłeś mnie tym, że w kafejkach można skorzystać z "klastra
> obliczeniowego". Nie zaglądam do nich, bo nie mam takiej potrzeby, ale
> ciekawi mnie kwota takiej usługi: płacisz za kilka stanowisk, czy jak?

Place np "za nocke" nie musza pilnowac kompow, albo daja za 20-30 dychy na
noc calosc (konfiguracja 8 kompow zajmuje mi max 10 min, albo ide do innej,
zawsze znajda sie chetni ;-)
Najgorzej to z licencja, nie maja w kafejce faktury (jest na moje nazwisko)
ale ostatnio wyczailem super sposob. Jaki, jak ktos uzywa lw i ma zamiar
kafejek to zapraszam na prv. (sposob jest calkowicie legalny)

pozdrowka

--
pozdrawiam serdecznie / best regards
Tomasz Swidzinski