Re: No seek complete...

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 16:57:37 MET

> ...taki komunikat bledu pojawia mi sie w nero. Nagrywarka to Philips 2x.
> Ktos wie co to oznacza?

Nagrywarki Philipsa zawsze byly bardzo awaryjne, a gdyby taki
staroc jak ten twoj jeszcze chodzil poprawnie to bylbym pod wrazeniem.
Po angielsku seek znaczy szukac, wiec wnioskuje ze laser nie potrafi juz
znalesc sciezki do na ktorej wypala dane.
Odpusc sobie ta nagrywarke, bo zmarnujesz na niej plyty za wieksza sume
niz ona sama jest warta.
Tak jak ja z moim dawnym Philipsem PCA460RW, 4x.
Pozdrawiam
Marcin Tworek