Re: AMD k6-2 500 2.2V@2.5

Autor: shaggy_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 15 Nov 2002 - 15:34:32 MET

> Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Jak nie pójdzie to z chęcią kupię tego proca :), ale pod warunkiem, że na
> wyższym napięciu się wcześniej nie sfajczy...
>
> PZDRW
> GL12d4

Dzieki za info. Bo kurcze na hotline chipa nic mi konkretnego ni powiedzieli. Tylko jak sie bedzie grzal to jak sprawdzic temperature na procu. Chyba bedzie trzaba palcem na wyczucie chwycic radiator (sam tak czasem robie na duronie)

A co do procka to go jeszcze nie mam a wsprawie ewentualnego kupna to na priva ;-) shaggy_at_poczta.onet.pl

A co do plyty bede musial wyslac maila do producenta

BTW nie ma ktos do sprzedania plyty socket7 z napiecie 2.2 zasilaniem at (lub uniwersalnym) i z usb i najlepiej z ultra ata 66 no i z na pamieci sdr albo obie