Re: jak podlaczyc 4 urzadzenia IDE?

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 12:57:15 MET

"Maly rozowy prosiaczek" napisal(la) dnia 2002-11-15 11:55, te oto slowa:

> W linku, ktory podales pisza zupelnie co innego.

Cytat /www.cdrinfo.pl/:

[ "Otóż chodzi o to, że na każdym kanale szybkość urządzeń zrówna się z
najwolniejszym na kanale. W przypadku pierwszego kanału załóżmy, że dysk
pracuje jako UDMA 100 a napęd CD jako UDMA 33 to w takiej konfiguracji
szybkość dysku zostanie ograniczona do UDMA 33 co będzie skutkowało
pewnym spadkiem wydajności." ]

Nieprawda to i tyle. :-)
Dlaczego ? Patrz watki ponizej. :-)

--
Best regards, Kosh                  kosh(at)khn(dot)multinet(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"