Re: Jaka p³yta pod... ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 00:33:10 MET

".::Przemo::." <przemo_23NOSPAM_at_o2.pl> wrote in

> U¿ytkownik RusH napisa³:

> LOL i jeszcze co silnik rakietowy? dobry zasilacz nie musi byc wcale za
> wiecej jak 300 zl, mam 2 kompy oba chodza na tanich zasilaczach i nic im
> nie dolega, wybuliles kase i teraz sie puszysz

ja nic nie wybulilem , to ten czlowiek wybulil na kosmiczny sprzet i moge
sie zaloszyc ze wsadzil to w bude codegena , codegen 300W tak naprawde
ledwo wydoi 250W

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P