Re: Pobieranie calych stron- jaki program ?

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Fri 15 Nov 2002 - 00:11:37 MET

> racja ale moze sie troche wysilisz bo juz drugi post widze z tym samym
> a do sciagania stron dobry jest teleport pro
> .::Przemo::.

Z czym tym samym ? Z taka sama moja odpowiedzia ?
I co to znaczy ze mam sie wysilic ? Jesli nie wiesz to jest cos takiego
jak netykieta, dzieki ktorej nie mamy tutaj jeszcze totalnego burdelu,
chociaz niektorzy bardzo sie staraja.
Wysilic to sie powinni pytajacy.
Zanim zaczniesz sie udzielac na grupie i wkurzac innych to przeczytaj
najpierw netykiete, FAQ i archiwum z prznajmniej kilku ostatnich tygodni.
Gdybym chcial czytac posty nie dotyczace tematyki tej grupy to bym
zasubskrybowal sobie sto tysiecy innych grup.
Marcin Tworek