problem USB + drukarka HP 845C

Autor: tralala (rmo_at_poczta.fm)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 21:43:34 MET

Mam problem z zainstalowaniem tej drukarki, proboje to zrobic juz od
tygodnia. Podczas instalacji nie wykrywa portu USB.

Drukarka na 100% jest sprawna (dzialala na innym kompie), nie wiem jak porty
USB, w menadzerze urzadzen wszystko wygląda OK.

Nie wiem czy problem nie lezy w systemie (Win 98SE). Znalazlem odpowiedni
artykul na stronie microsoft dokladnie opisujacy moj przypadek (tzn. AMD +
VIA) http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;en-us;q240075 "USB
Devices May Not Work in Windows 98 Second Edition", jednak sciagniecie
poprawki nic nie pomaga.

Problemem moze byc rowniez to ze porty USB sa na 4 przerwaniu razem z ACAPI
IRQ holder (gdzies wycztalem ze to tez ma znaczenie ale nie wiem zabardzo
jak to zmienic)

Nie wiem co dalej robic bo wyprobowalem juz wszystkie poprawki, patche i
fixy i dalej nic a drukarka jest tylko na USB.

Moja plyta to ECS K7VZA, duron 750.

Dzieki za wszystkie rady

Pozdr. raf