sieciowka - nowe stery

Autor: fLiPeR (fliper_at_go2.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 21:32:48 MET

hejka
zadam lamerskie pytanie, choc nie uwazam sie za az takiego lamera ;>
rozumiem, ze w przypadku instalacji nowych sterow do urzadzen typu grafa,
plyta glowna, tuner tv mozna podniesc/uzyskac lepsza jakosc, szybkosc itd -
to zrozumiale
co uzyskujemy (czy w ogole cos) instalujac nowe sterowniki do karty
sieciowej ( mam na mysli porownanie tych "zapakowanych" do windowsa, a
sciagnietych/dostarczonych przez producenta)
nie chodzi mi o jakies bajerki w stylu monitorowania polaczenia tylko czy
poprawi to np szybkosc? stabilnosc?
pozdrawiam
    fLiPeR
    http://www.fLiPeR.prv.pl