Re: Uszerbany rdzen proca i gwarancja.

Autor: Rafal Kot (koot_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 18:13:49 MET


mariusz <toudikk_at_go2.pl> wrote:

> 3 dlaczego sklep ma ponosic koszty nieprawidlowego zamontowania wentylatora
> ? bo raczej marne szanse aby hurtownia, dystrybutor uwzglenili cos takiego
> procesor ten wroci - a to ze serwisant probuje to reklamowac to chyba dobrze
> o nim swiadczy i probuje pomoc komus???

zapomnialem dodac , ze jesli serwis zwroci odmowna decyzje to
ja ponosze koszty przeslyki heh, niezle na mnie zarobili...

Pozdrawiam serdecznie

-- 
.: KooT :. [ WWW     : http://post.symatrix.pl/~koot/       ] 
           [ E-mail  : koot_at_irc.pl , koot_at_poczta.onet.pl    ]
           [             Linux User #247000                 ]


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:54:23 MET DST