Re: Mustek BearPaw 1200F i WinXP Pro

Autor: Adam (adamxx_at_interia.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 18:04:20 MET

Użytkownik "MarKoz_PL" <jriper_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> niestety jakis kretyn pisal sterowniki dla tego skanera i trzeba sciagnac
> dwa sterowniki!
>
> nie pamietam nazwy ale sciagnij (jeszcze raz) wszystkie stery pod XP

Cześć :)

1. Wyłączam komputer.
2. Wyłączam skaner.
3. Włączam komputer.
4. Instaluję sterowniki.
    Ściągnąłem 8 plików z internetu dzięki którym ma on działać pod WinXP.
    Pliki te mają nazwy:
       web.exe
       web.w02
       web.w03
       web.w04
       web.w05
       web.w06
       web.w07
5. Wyłączam komputer.
6. Włączam skaner.
7. Włączam komputer.
8. Czekam aż załaduje się WinXP
9. Pojawia się informacja, że znaleziono nowy sprzęt "USB Device" czy jakoś
tak (nie pamiętam).
10. Prosi o podanie ścieżki ze sterownikami.
11. Jeżeli wskażę mu katalog z tymi 8 plikami (web.*) to on uważa, że to nie
są sterowniki.
12. Wybieram więc automatyczne wyszukiwanie sterowników.
13. Windows szuka i znajduje jakieś pliki na dysku C: (oem.inf, p2usd.inf -
chyba takie nazwy).
14. Co bym nie wybrał i tak dostaję komunikat, że BRAK WHQL ale pomijam to i
każę instalować dalej.
15. Po chwili wyskakuje komunikat, że WYSTĄPIŁ BŁĄD PODCZAS INSTALACJI.
16. Jedyny wybór to ZAKOŃCZ.
17. Po zamknięciu okienka ZNOWU pojawia się okienko, że znaleziono nowy
sprzęt "USB Device"
      i koło się zamyka czyli wracamy do punktu nr 9.
18. I tak w kółko - można to przerwać tylko ANULUJĄC instalację tych
serowników.

I to tyle jeżeli chodzi o instalację tego skanera pod Windowsem XP
Professional.

Czy masz może taki skaner?
Piszesz o dwóch sterownikach.
Możesz podać NAZWY, ewentualnie skąd je ściągnąłeś?
Dzięki wielkie za pomoc!

Pozdrawiam,
Adam