Re: publiczne pieniadze w blocie

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 16:36:38 MET

Użytkownik "Aikus IP" napisał:

> Ze troszeczke kasy zarabia to sie zgodze,
> ale ze funkcjonuje calkiem niezle... No nie,
> jesi korzystasz duzo z ich uslug i masz
> takie zdanie to chyba masz cholernego farta...

Nie, nie, nie... tego nie powiedziałem. Jakość ich usług, to zupełnie
inna bajka. Pisząc, że funkcjonuje całkiem nieźle miałem na myśli, że
przynosi zyski i mocno trzyma się na rynku. Porównaj pocztę do PKP :-)
Tamci z roku na rok przynoszą coraz większ straty i nic nie wskazuje
na to, że ktoś mądry nimi dobrze pokieruje. Ale to już OT.

Pozdrawiam,
Sniper