Re: Drukarka Lexmark z45,z25 kilka pytan do uzytkujacych.

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 14:07:28 MET

> Chę kupic tania , ekonomicza drukarke. W grę wchodza praktycznie
> tylko te dwa modele. Ograniczyłem wybór jako do najbardziej
> opłacalnych.

nie wiem czy sa to modele najbardziej oplacalne
mialem Lexamrka 1020 a teraz mam Z53
ceny tuszy sa horendalne!!!! dolewka czasmi sie uda a czasami nie (zwykle
dajae sie dolac 1-2 razy) potem trzeba nowy cartidge 150-200 zl.
teraz, jesli kogos nie stac na tak drogie tusze, doradzam hp lub bubeljet-a,
mozna dokupic clae cartidge do 60 pln, a przy duzej ilosci wydrukow i tak
oplaca sie laser (chyba ze kolor jest niezbedny)
co dopojemnosci cartridge to lexmark produkuje juz tylko te mniejsze (home
capacity)