Proc pasta i... spalil sie... POMOCY !

Autor: Rafal Kot (koot_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 23:26:49 MET

Witam !
Stala sie bardzo przykra rzecz, dla mnie.
Kupilem dzis procesor AMD Athlon 1700 , i do tego coller titan.
Byla w nim pasta srebrna.Przy zakladaniu procesora dalem jej za duzo.
Po uruchomieniu procesor nie zadzialal.
Poszedlem wiec do sklepu z reklamacja.(na nieszczescie nie zmylem tej
pasty). I tam powiedziano mi ze ta wlasnie pasta spalila procesor.

:((

Do collera nie bylo zadnej instrukcji polskiej i nic o tym jak uzywac
tej pasty... i ze moze ona popsuc procesor, nikt mnie o tym nie
poinformowal tez... Czy mam szanse na odzyskanie pieniedzy lub
dobrego procesora ? Moze ktos mial podobny przypadek ?

czuje sie jakbym wyrzucil 300 zl na chodnik :(
Jesli ktos ma jakis pomysl rady to prosze o pomoc.

acha, pan w sklepie powiezdial zebym pzoadnie wyczyscil procesor i
oni wysla go do serwisu 'moze 'sie uda... nie chce jednak lizcyc na
moze.
Znalazlem cos w internecie ze jessli nie ma polskiej instrukcji to
przysluguje mi prawo rekojmi...

ehh... Pozdrawiam!

--
.: KooT :. [ WWW     : http://post.symatrix.pl/~koot/       ]
           [ E-mail  : koot_at_irc.pl , koot_at_poczta.onet.pl    ]