Re: Drukarka OKI i polskie znaki

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 23:02:39 MET

Użytkownik "Lepus" <z_zdzich_at_poczta.onet.pl> napisał

> Witam, ustaw w Symbol Sets ->Character Set-> Set II ;
> jw ->Language Set ->ASCII ;
> jw ->Code Page ->Polska Mazowia
> u mnie tak jest, jak masz inny system kodowania to zmieniaj te ustawienia
> będzie oki

OKI bedzie oki,
Zakladajac, ze ma OKI 320, 321, 3320, 3321, 391 itd. (generalnie iglowe)
Troszke inaczej jest w OKI Page laserowych, ale tez sie da, sterownik
pozwala na takie zmiany. Są to chyba jedne z niewielu drukarek laserowych,
gdzie mozna sprzetowo ustawic polskie znaki np. w mazowii i trybie epson FX
(mam na mysli modele 14e, 14ex i wyzsze, na nizszych nie testowalem)

Pozdr
ZenoN