Wireless keyboard/mouse jak dzialaja ID Codes (256) ?

Autor: Jacek (golfmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 18:30:28 MET

Czesc,

mam pytanko dotyczace radiowych klawiatur i myszek.
Mam Genius 2-kanalowe i gdy sa 3 w jednym pokoju to sie wzajemnie gryza.

Widzialem w sklepie mklawiatury z ID Codes - 256 kodow.
Jak to dziala i czy sie wzajemnie nie zaklocaja.
Na odbiorniku jest jedyny przycisk.
Co sie nim zmienia i czy klawiatura/myszka jest jakos parowana
razem z odbiornikiem, czy tez dla kazdej klawiatury sie wybiera taki
Kod, aby odbiornik ja odbieral.
Jest instrukcja, a w niej nic na ten temat.
Producenta tez nie ma, jeno nazwa Mr.Platinum i Made in China.

Jezeli ktos uzywa radiowej klawiatury z ID Codes to niech powie
jak to dziala.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).