Re: Czy warto inwestowac jeszcze cos w plyte Intel 810 ??

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 17:58:28 MET

Jaroslaw Jaszewski <jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl> wrote in

> Witam serdecznie
>
> Mam te plyte juz chyba ze dwa lata i jestem nawet z niej zadowolony.
> Dla niewtajemniczonych plyta ma muzyke i grafike zintegrowana.
> Plyta jest stabilna pod kazdym Windowsem (obecnie win2000) i potrafi byc
> wlaczona nawet 2-3 tygodnie bez restartu.
>
> Wracajac jednak do tematu.
> W dobie procesorow 2GHz tez chcialbym cos bardzoej komfortowego do
> pracy. Obecnie mam 400 MHz Celerona i 196MB RAMu. Po sfleszowaniu BIOSu
> moge w niego wlozyc 750 MHz Celerona lub 850MHz Pentium III i 512 MB
> [...]

jesli naprawde lufa FCPGA to zamien proca na celerona na magistrali 100MHz
i dokup kosc 512MB SDRam i bedziesz ustawiony na 1-2 lata spoko do pracy

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P