Re: GF4 poradzcie

Autor: ross (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 15:11:03 MET

> obie karty to rzeczywiscie szmelc, nie szkoda Ci kasy? :) najlepszym tanim
rozwiazaniem bylby
> IMHO radeon9000 ale troszeczke jest drozszy.

Dobra powiem tak:
mam teraz MINT GF2MX400 32Mb SDR a potrzebuje koniecznie cos z TV, ta swoja
sprzedaje za 200zl i stad te GF4. Na swoja GF2 nie narzekam a mam nadzieje
ze GF4 bedzie choc troche lepszy (no chyba sie nie myle co?). Wydam wiec
jakies 20-30zł.
Nie myslalem nad niczym innym poza nVidia, z ATI moglbym kupic jedynie 7000
MINT'a 64 Mb DDR za 195zl (nie mam 9000 w ofercie) ale nie mam pojecia czy
bedzie lepszy od GF4.

nadal wiec (skolowany) czekam na sugestie..

Patryk Rosiński
rossman_at_idea.net.pl