Re: jak podlaczyc 4 urzadzenia IDE?

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 13:40:33 MET

Radzono mi, zeby podlaczyc dyski
> razem na IDE1, a cdrw i dvd na IDE2, ale nie chce tego robic bo
spadnie
> wtedy predkosc przegrywania plyt w locie.

I ja tez tak radze. Co prawda mam doswiadczenia tylko z nagrywarkami
do x24 w tej kwestii, ale zawsze tak wlasnie laczylem i z kopiowaniem
w locie nie mialem zadnych problemow, zadnego zwalniania, nic takiego
sie nie dzialo. A z drugiej strony AFAIK te magiczne x24 to wlasnie
predkosc do ktorej (tak z grubsza) nagrywarki nagrywaja cala plyte z
taka predkoscia. Powyzej tego nagrywarki dzialaja tak jak CDROMy czyli
ta predkosc jest uzyskiwana tylko w sprzyjajacych warunkach...
Albo inaczej: Moj kolega ma LiteOn x40 i nagrywa plytke w tyle samo
czasu (z dokladnoscia do kilkunastu sekund) co ja na mojej LG x24 i
mowie o nagrywaniu z dysku. (dyski w obydwu przypadkach ATA100 i
nagrywarka na drugim kanale, dysk na pierwszym)
Tak to wyglada w praktyce:)

--
Pozdrowienia!
Aik