Re: płyta główna pomóżcie (4 wybor y)`

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 10:33:34 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał:

> Dokaldnie, teoretycznie chipset kt333 ma oblsluge
> magistali 166MHz w prkatyce nie kazda plyta idzie stabilnie :/

Jeśli chodzi o KT3 Ultra 2 to miałem okazję (i przyjemność) przekonać
się, że pracuje niezwykle stabilnie. Siakieś 6 tygodni temu składałem
znajomemu kompa na tej płytce z Athlonem 1800+ i pamięciami Kingston
256 MB DDR PC-2100 puszczonymi na 166MHz przy CL2 (mimo nominalnych
oznaczeń CL2.5). Z kumplem kontaktuję się dosyć często i jak do tej
pory twierdzi, że nie miał ani jednego przypadku jakiegokolwiek zwisu.
A wiadomo: jak każdy świeżo-upieczony maniak (gracz?) katuje go
niesamowicie ostro.

P.S.
A moja MSI KT3 Ultra ARU działa tak już parę ładnych miesięcy. Na
razie również bez żadnego zwisu.

Pozdrawiam,
Sniper