Re: Problem z athlonem 2G (albo i nie)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 23:20:39 MET

LukAsh wrote:

> czestotliwosc taktowania to 1250Mhz, podobny wynik w winXP, wiec
> oczywiste podejrzenie ze cos tu jest nie tak, bo powinno byc 1666Mhz.
> Wnioskuje ze ukochany sklep spapral misje.

Spapral bo FSB ustawione jest na 100MHz a powinno byc 133MHz. Wez w lapki
manuala i przeczytaj gdzie sie zmienia czestotliwosc FSB, jak w biosie to
zmien jak na plycie to powiedz im zeby zmienili.

> Plyta to ECS K7VTA3 KT333 ATA133, procek Athlon XP 2000+
> Na dodatek dostalem pytanie czy chce miec gwarancje zamiast 12
> miesiecy 24, ale oni mi wloza procka i wiatraczek i zaplombuja.

Dupa, ze dales sobie zaplombowac kompa :/ Jaki kolwiek upgrade to bedziesz
musial do nich leciec :/

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity