Problemy z kombinajca Soltek+AMD

Autor: Zbigniew Braniecki (gandalf_at_alladyn.art.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 17:54:31 MET

Witam.
Pisalem juz na grupe pewien czas temu, a potem zastosowalem sie do
wskazowek...
Opisze co sie dzialo :)

Mam Solteka SL-75DRV + AMD 1800 XP. Problem byl taki, ze nie maszyna nie
wstawala. Startowaly wiatraczki, ale dysk ani graficzna nie.
Po sprawdzeniu wszystkiego, podkladaniu innych podzespolow itd. qmpel z
pracy doszedl do wniosku ze to wina spieprzonego biosa.

Wiec znalezlismy identyczna plyte, odpalilismy ja z dyskietki startowej
Windows 98, uruchomilismy aflash.exe, wyjelismy kostke eprom, wlozylismy
moja (zepsuta), nadpisalismy bios, i wrocilismy do starej.

Poszlo :) Plyta dziala slicznie, ale... ale procesor nie :(
Sprawdzilismy, moja plyta poszla z kumpla Athlonem 1700, a moj Athlon
1800 nie odpalal wogule.

Co prawda nie byl oblupany ani nic, ale nie szedl... no to wymienilem
go. Wzialem nowy i... i nic :/ Znowu nie poszedl. Ten sam objaw.

Mial ktos moze podobne doswiadczenia? Czy moze Soltek pali procki Athlona?

pozdr.
Gandalf