Re: Problem z zasilaczem

Autor: viecek_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 12 Nov 2002 - 17:12:49 MET

> Tez mialem tak na plycie MSI KT3 Ultra2. Komp nie chcial startowac
> wogole, wiatraki chodzily itd. Pomogl reset biosu poprzez zworke
> (zobacz w instrukcji). Zobacz, moze i Tobie sie uda.

Nie pomogło. Dziwne jest to, że na starym, prostym, tanim zasilaczu wszystko
działa bez problemów. Żadnych zwisów, nic takiego.
Ktoś mi powiedział, że może być gdzieś zwarcie, ale rozebrałem komputer na
części pierwsze (prawie) i podłączyłem samą płytę z procesorem i pamięcią.
Efekt ten sam.

Pozdrawiam
   Radosław Więckowski