Problem z zasilaczem

Autor: viecek_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 12 Nov 2002 - 13:48:06 MET

Witam!

Jakiś czas temu przeczytałem na grupie kilka artykułów odnośnie zasilaczy i
postanowiłem zmienić swojego no-name na coś lepszego. Zakupiłem zasilacz FSP300-
60BT. I tu zaczęły się moje problemy.

Komputer nagle zaczął uruchamiać się raz na pięć razy. Pomyślałęm, że to wina
zasilacza i wymieniłem go. Na drugim egzemplarzu było niestety identycznie.

Objawy są następujące:
- wiatraki w zasilaczu, na procesorze, na chipsecie i na karcie graficznej
chodzą
- dysk oraz CD-ROM nie, tak jakby nie miały zasilania

Mam płytę MSI i na podstawie diod wyczytałem w instrukcji, że proces startu
komputera zawiesza się w momencie inicjalizacji kontrolera IDE.

Czy ktoś się spotkał z takim problemem, czy ktoś ma jakieś sugestie?
Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam
   Radosław Więckowski