Re: najwieksza glupota ? :) [dlugie]

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 13:07:53 MET

Użytkownik "TJD" napisał:

> Z wrażenia obejżałem wtyczkę od monitora i
> gniazdo k. graficznej i stwierdzam, że jest
> to nie możliwe. Nawet na siłę :)

Możliwe, możliwe. Nawet dużej siły nie trzeba, tylko sprytu i
wytrwałości. U mnie poradziła sobie z tym 6-letnia siostrzenica. Siły
raczej dużo nie miała. Ale wtyczkę wsadziła: najpierw na odwrót do
karty VGA, a potem jeszcze dla poprawki w 9-pinowego RS'a. Na
szczęście skończyło się na prostowaniu szpilek i blaszek dookoła
portów.

Pozdrawiam,
Sniper