Re: Jak rozpoznac typ karty Pixelview GF4 4200

Autor: Tadeusz (tny-usunto_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 11:36:36 MET

Użytkownik "Cezary Grabowik" <czarek_at_polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości
| Posiadam karte kupiona z drugiej reki GF4 4200 128 MB Pixelview. Karta
| posiada trzy wyjscia:
| 1. monitorowe
| 2. do panela LCD (DVI)
| 3. wyjscie TV.
|
| Wlasnie to wejscie TV mnie interesuje. Pytanie czy mozna w jakis sposob
| stwierdzic czy karta jest TV in i TV out czy tylko TV out. Gniazdo TV na
| karcie ma wyglad zblizony do SVHS. Czy jesli karta nie jest TV in a
| podepniemy do niej sygnal z urzadzenia zewnetrznego to czy cos sie stanie.

Wszystkie GF4 Ti 4200 Prolinka ze 128 RAM są z VIVO,
potrzebny jest specjalny kabelek z 3 końcówkami.
Inna sprawa że zmuszenie tego Video-in do poprawnej
pracy jest conajmneij trudno wykonalane,
mnie udało sie wprawdzie uzyskac kolor,
ale cały czas śniezy i są 2 piekne poziome
pasy zakłóceń. Jednym słowem totalna bryndza :(((

Pozdrawiam
Tadeusz