problem Cd-Romem i nagrywarka..

Autor: ScaShONe (scashone_at_wp.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 10:25:27 MET

witam;-)))..moze tu uzyskam jakas sensowna odpowiedz..

moj problem....
posiadam naped DvD Combo samsunga...wiem wiam shit...i problem...czasami jak
wrzucam plytke zeby ja odczytac to jej nie `widzi` i innym razem widzi i
jest oki.... to byl pierwszy problem.. a drugi ....usiluje nagrac plytke...
wrzucam ja i zaczyna nagrywac ..ale po jakims czasie zatrzymuje nagrywanie i
pojawia sie komunikat... Power area calibrations czy jakos tak...klikam i
``udaje ``ze nagrywa dalej ...niby wszystko pieknie ..wyciagam plytke a tam
ja tylko wypalilo 3-5 mm i cale nagrywanie bierze w leb...mase plytek tak
polecialo ..i nie fiem co robic bo szkoda tego wywalic bo na nic innego
mnie nie jest stac a urzadzenie niby chodzi poprawnie jak patrze w systemie
....i co mam zrobic ???aha..uzywam Cd Creatora do nagrywania...

sorka za powiesc ale gdzies to musialem poslac..

pozdrawiam

Pioter