Re: Plyty glowne Clayton - prosze o opinie

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 19:13:40 MET

nONi wrote:

>Nigdy wczesniej nie zetknalem sie z produktami firmy Clayton, a teraz
>zamierzam kupic plyte ich produkcji CVAS272 I845G. Jestem bardzo
>ciekawy opinii o tej marce.
>
>Za wszystkie opinie z gory dziekuje
>
>Pozdrowienia
>
>--
>~~nONi~~

Tanie i marnej jakości (produkowane prawdopodobnie przez PCpartner i
sprzedawane pod różnym markami - także Clayton). Spotkałem się z
licznymi uszkodzeniami płyt o oznaczeniu 33-8831-02 (EX slot1), które
objawia się samoczynnymi resetami. Dla potwierdzenia płyta 845GAS4-272
[SDRAM] to chyba ten sam model: http://www.pcpartner.com/bios/i845.htm#845g