Re: Karta graficzna: ati czy gf3?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 11:54:29 MET

Użytkownik <kacperatnapisał w wiadomości
> To znaczy? roznica bedzie na plus Radeona czy GF4?
> W zasadzie zalezy mi rowniez na dobrej jakosci obrazu TV.
_____________________________
Radeon 9000(pro) to odpowiedz ATi na serie 4MX Nvidii
wiec jesli kupisz Radka 9000OPro to bedziesz mial karte porownywalna z
MX460
W Enterze 11/2002 jest test kart graficznych i w 3DMarku 2001
Radeon 9000 - 6530
Radeon 9000pro -7825
Ti 4200 -9689

Aquamark
Radek 9000 - 32
Radek 9000pro -38,4
Ti 4200 - 54,1

to takie " male " roznice ;)
wiem ze to test "czasopismowy " i ze kazdy odbierze inaczej swoje doznanania
z karta
Do tego dziwi mnie przywiazywanie uwagi to TV-OUT
jedynym sensowym zajeciem dla tego wyjscia jest ...ogladanie filmow na w
sumie wiekszym TV
jesli jestes maniakiem filmow to........moze warto dolozyc by miec lepsze
TVout
ale ...jestes pewien ze zauwazysz ta roznice ? ( miedzy Radeonem a Ti4200 w
jakosc DivX na ekranie TV?)

na http://www.benchmark.pl/ jest w dziale Karty graficzne txt pt
zestawienie kart graficznych _zobacz na tabele _jak ksztaltuje sie
wydajnosc

By juz zakonczyc debate mocnym argumentem swiadoczacym o wyzszosci Ti4200
nad Radeonami 9000/9000pr/8500 przeczytaj test na :
http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=geforce4_ti_4200&tSid=8a0db92daa3118adfe6
31ebcaca5d1ff

Blesso