Re: karta TV - jakosc obrazu

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Mon 11 Nov 2002 - 11:18:42 MET

Schatzi wrote:

>Sprzętowy - metalowa kostka. Na pewno dostaniesz taki filtr w sklepach typu
>Media Markt albo na gieldach elektronicznych.
>
>pozdr.
>
>Konrad

U mnie przewód zakończony jest kostką posiadającą dwa wyjścia: do modemu
kablowego i do odbiornika TV. Nie sądzę, że w twoim przypadku jest
inaczej. Każdy dodatkowy filtr osłabi sygnał, a moim zdaniem te
zakłócenia spowodowane są zbyt niskim poziomem sygnału - gdyby efekt
wywoływała transmisja internetowa byłby widoczny na innych odbiornikach
w mieszkaniu (a o tym nie napisałeś). Na stronie TVmania lub domowej
Borga był opisany taki problem - tunery kart wymagają silniejszego
sygnału niż telwizor. Zwróć się do operatora kablówki, żeby zwiekszył
sygnał dochodzący do twojego mieszkania.